HTML

Edit és Gergő Kínában - Pekingtől Hongkongig

Friss topikok

  • jobbunko: ugy volt, hogy lesz meg poszt ... (2011.11.08. 13:13) Hongkong
  • hagyma8: a Pöttöm már smafu?! (2011.08.19. 16:48) Yangshuo
  • loranded: Gera: ja, nekem is folyton eszembe jutott ez a szám, de semmi másra nem emlékszem belőle én sem:) (2011.08.16. 15:39) Csengdu
  • Réker: Tényleg csodás ez az Avatar-vidék! a lebegőhegyek főleg. Külön öröm, h jól bírjátok az ételeket, d... (2011.08.16. 00:39) Zhingzjaijae
  • Réker: hihetetlen milyen jól kezditek kiismerni a "kínaiságot"! azért nem lennék kínai egyke, túl furi l... (2011.08.16. 00:34) Benyomasok 1

Címkék

2 héttel és 1 nappal az utazás előtt

2011.07.14. 12:15 loranded

Folyamatos és kitartó próbálkozásaink után, hogy elérjük őket telefonon úgy döntöttünk személyesen látogatjuk meg (én) a Nagykövetséget, hátha. (Természetesen a kint töltött időt lecsúsztatom.) Egy mindössze 4 oldalas nyomtatvány kitöltése (Gergő) és egy megint igen jól sikerült Kálvin téri igazolványkép után eltekertem a Benczúr utcába (ami egyébként a város egyik legszebb és leghűvösebb utcája, mostmár biztos). Nem gondoltam volna, hogy ennyi ember vágyik idén nyáron Kínába, azt meg végképp nem, hogy két ismerős arcot is találok köztük. Háromnegyedórás sorban állás után következtem, amikoris a bácsi egy pillanat alatt az általa gondosan kivágott fényképemet hozzátűzte Gergő adatlapjához. Feltett még egy-két kérdést angolul, amire megszeppenten próbáltam válaszolni, kitöltött egy csekket 24ezer Forintról, ezt odaadta, az útleveleinket pedig szépen begumizta befőttesgumival. Ezután úgy nézett, mint aki azt akarja mondani, viszlát. Vettem a lapot, így aztán eloldalogtam, jövőhét csütörtökön minden kiderül.

Tegnap viszont kaptunk egy igen jó hírt, Saci (Gergő anyukája) egyik ismerőse Hongkong-ban él és mivel az egész nyarat itthon tölti a családjával felajánlotta, hogy átadja a kulcsot a belvárosban lévő lakásához, amivel megspóroljuk a 3 napos szállás díját Hongkongban, amit még így, hogy lejjebb mentek az árak a Japán katasztrófa miatt sem mondanék olcsónak. Juppiii

                                

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://haromhetkinaban.blog.hu/api/trackback/id/tr703065713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

strawbunny 2011.07.18. 13:42:29

Olyan boldognak tűnsz ezeken a képeken, hogy nem is tudom sírjak vagy nevessek :D

A csúsztatást pedig természetesen leellenőrzöm :P
süti beállítások módosítása